چاپ سی دی

مرکز تخصصی چاپ و تکثیر سی دی ، cd و دی وی دی ، dvd

چاپ سی دی

مرکز تخصصی چاپ و تکثیر سی دی ، cd و دی وی دی ، dvd

دیسک پرینت - نشر لوح های فشرده جواهری
دارای مجوز چاپ و تکثیر لوح های فشرده از رسانه های دیجیتال

  • ۰
  • ۰

امروزه CD ها بخشی از زندگی دیجیتالی ما محسوب می شوند. حتما مشاهده کرده اید که سی دی های اورجینال فیلم ها یا آلبوم های موسیقی هنرمندان دربرگیرنده عکس های اختصاصی است و یا حتی برخی زوج های جوان تصویرخودشان را برروی سی دی مراسم ازدواجشان درج می کنند. هم چنین شرکتهای تجاری برای تبلیغات محصولات خود فیلم، عکس، مقاله و غیره در مورد نوع شغل تهیه می کنند وسپس درتیراژ بالا برروی CD و یا DVD چاپ می کنند و دراختیار مشتریان قرار می دهند برروی این سی دی ها لوگو و طرح خاص شرکت درج می شود.
این کار در گذشته با سختیهای فراوان و از طریق لیبل انجام می گرفت به این ترتیب که ابتدا طرح مورد نظر را روی لیبل های مخصوص هم اندازه سی دی چاپ می کردند و سپس با صرف زمان و دقت زیاد آن را روی سی دی می چسباندند اما این کار دشواری هایی هم داشت. گاهی لیبل روی سی دی نمی چسبید و یا دقیقا درمحلی که می خواستیم قرار نمی گرفت و… . اما این روزها با روی کار آمدن دستگاه های چاپ پیشرفته که طرح مورد نظر را مستقیما روی CD چاپ می کنند کاربسیار ساده تر شده و هم نسبت به گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار است و ماندگاری و کیفیت بالایی دارد. از آنجایی که سی دی درابعاد مختلف مثل mini CD یا CD وجود دارد چاپ آن هم می باید متناسب با این ابعاد باشد. قیمت چاپ روی CD برمبنای نوع چاپ و کیفیت خدماتی که به مشتری ارایه می شود متغیر است و تنوع قیمت ها سبب می شود هرمشتری برمبنای نوع نیاز و بودجه اش چاپ مورد نیاز خود را برگزیند. قیمت چاپ رویCD با تیراژهای متفاوت هم متغیراست. برخی برای کارهای شخصی تعداد محدودی لازم دارند و برخی تیراژهای بالایی برای کار می خواهند بنابراین قیمت این کارها متفاوت خواهد بود. همیشه قیمت کارهای تیراژ پایین بیشتراز تیراژ متوسط و بالاست و این یک اصل در قیمت گذاری کارهای چاپی است.
مدت زمان چاپ روی سی دی هم از دیگر عناصر تاثیرگذار درقیمت کالا ها و خدمات است. کارهای به اصطلاح اورژانسی نسبت به سایرکارها قیمت بیشتری دارند. همچنین دستگاه های چاپ برتر که از سرعت کار بالاتری برخوردارند قیمت بالاتری به ارائه خدمات اختصاص می دهند. خدمات پس از فروش هم در قیمت گذاری چاپ موثر است اصلاحیه های احتمالی در طرح، نیازبه وقت و زمان گذاشتن بیشتر بر روی کار دارد و می تواند در قیمت گذاری کار تاثیر گذار باشد.

 

  • ۹۸/۱۰/۲۶
  • علی جواهری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی